Spune-mi ce activitate faci ca să-ți spun câte calorii arzi

Dacă practicăm sport, situația arată înzecit mai bine. Sportul care ne ajută cel mai mult să fim în formă este joggingul (800-900 calorii), respectiv înotul într-un ritm alert (700-800 calorii pe oră). Cele mai puține calorii de ardem când mergem pe jos într-un ritm normal (80-100 calorii pe oră), respectiv când jucăm golf (100-140 calorii).

Spre deosebire de femei, un bărbat tânăr de 70 de kilograme arde cu 10-20 de calorii mai mult pe aceleași activități.

Iată mai jos lista activităților casnice și sportive care ne ajută să ardem caloriile

CASNICE: curățenie generală (190-200), urcatul scărilor (160-180), menaj cotidian (140-150), gătit (aproxiamtiv 100), măturat (80-100), baie (80-100), călcat (90-100), îmbrăcat-dezbrăcat (50-60).

SPORT: vâslit (300-400), mers pe bicicletă ritm alert (550-600) și plimbare (250-300), patinaj (200-300), bascket (160-200), handbal (250-300), volei (300-350), tenis (350-400), schi (200-300), echitație (140-160).

ALTE ACTIVITĂȚI: dans rapid (500-600) și lent (300-350), vânat (250-300), zugrăvit (130-150), cântat (40-50), privit la televizor (20-25).

Distribuie articolul

BestKids.ro

Comenteză pe Facebook

Postează un comentariu